Pages

Monday, February 27, 2012

Stress & Chocolate

Harini rasa stress sangat!!! Tak tau nak cakap mana...rasa nak pengsan pon ada...menggigil satu badan...Itu la hidup, hidup ni kadang-kadang menceriakan kita, mendukacita kan kita, menyedihkan kita, menstress kan kite...ha??menstresskan??? adoii...penyalah gunaan bahasa...sebab dah stress kan...tak tau dah apa perkataan yang sesuai...

Tapi itula sebenarnya hidup...cuba la tanya semua orang kat dunia ni...ada ke yang hidup dalam kesukaan dan kegembiraan setiap masa?? Confirm and berani jamin...tak ada orang yang dapat bersuka ria setiap masa...Kalau ada, maka sangat-sangat beruntung lah orang berkenaan...

Tengah-tengah stress pon boleh membebel panjang-panjang kan??Hehehe..sebab nak meluahkan perasaan..kalau kita tengah stress lepas tu duk diam..senyap jek tak cakap sepatah perkataan pon...bahaya tau, nanti boleh bagi tekanan pada diri kita sendiri dan sampai satu tahap bila dah terkawal...tu yang jadi gila...tak siuman...sewel..mereng....hehehe...so kita tak mau jadi macam tu. Cuba tangani stress anda dalam keadaan yang baik dan terkawal..

So macam amy, kalau stress mesti cepat-capat bagitau kat sapa-sapa yang terdekat terutama pasangan dan kawan-kawan yang rapat supaya amy dapat luahkan apa yang tersimpan dalam hati ni...lepas tu, dapat pulak perkara yang menyedihkan, kena nangis teresak-esak, sedu sedan sekali...lepas dah luahkan perasaan dan mata pon dah baik punya bengkak, baru rasa lega...heeee ;)

Tapi paling best...kalau tengah-tengah serabut tu, dapat makan ice cream....alahaiiiiiiii, lepas makan kan hilang stress kejap...Jom makan ice cream!!!!!sedapnya kalau dapat makan macam kat bawah ni....Slurrrrrpppppppppppp ;p














 Ahhhhhh!!!!! tengok gambar lagi stress kalau tak dapat makan kan...So, jom ramai-ramai kita makan ice cream!! heeeee ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...